Menu
Din indkøbskurv

Bestellen & Betalen

Det er meget nemt at bestille hos Bike.co.uk. Nedenfor har vi forklaret alle trinene tydeligt for dig. Din ordre er først endelig efter betaling, men undervejs er det naturligvis altid muligt at ændre din ordre og/eller detaljer.


  1. Se vores produktsortiment, og vælg det produkt, du ønsker
  2. På produktsiden skal du (om nødvendigt) vælge størrelse og farve på artiklen
  3. Læg produktet i din indkøbskurv. Denne knap er tydeligt markeret. Kontroller altid, om du har valgt de rigtige produkter og den rigtige mængde. Du kan nemt ændre dette.
  4. Vælg "checkout" Udfyld dine oplysninger (det er ikke obligatorisk at oprette en konto). På denne side finder du også en oversigt over din ordre og den samlede pris.
  5. Kontroller din ordre igen, og vælg en betalingsmetode
  6. Bekræft og betal for din ordre i vores sikre betalingsmiljø
  7. Det er gjort! Du vil modtage en e-mail med en bekræftelse af din bestilling.
Alle produkter, der vises på vores websted, er på lager. Disse produkter kan derfor leveres med det samme! Hvis du støder på en side med et udsolgt produkt, er det tydeligt angivet ved hjælp af etiketten "udsolgt" ved siden af produktbilledet.
På Bikefactory.dk kan du betale for din bestilling med iDeal, kreditkort (Visa og MasterCard), Klarna* og PayPal. For belgiske kunder tilbyder vi muligheden for at betale via Bancontact. *Da Klarna medfører høje omkostninger for os som sælger, opkræver vi et tillæg på €5,00 for betalinger med Klarna.
Selvfølgelig. Bikefactory.dk stiller høje krav til en sikker og pålidelig betaling af din ordre. Alle betalinger finder sted i det sikre betalingsmiljø hos vores betalingsudbyder. Du kan genkende denne sikre forbindelse under betalingen ved at se en lås i adresselinjen i din browser. Vores betalingsudbyder overholder alle retningslinjer for sikkerheden ved internetbetalinger, som er fastsat af Den Europæiske Banktilsynsmyndighed. Alle dine data er krypteret og opbevares i ekstremt sikre datacentre.
Hos Bikefactory.dk er det desværre ikke muligt at betale din ordre i rater.
På Bikefactory.dk kan du nemt betale efterfølgende via Klarna. Du vælger denne betalingsmetode, når du afgiver din bestilling.
Desværre er det ikke muligt at foretage dit køb via et cykelabonnement på Bikefactory.dk
Dette sker altid gennem din administrator. Ønsker du at købe en cykel, og er du under værgemål? Kontakt derefter din administrator, så vil de tage sig af dit køb.

Er der gået noget galt med din ordre, og vil du ændre den? Hvis det er tilfældet, bedes du hurtigt ringe til vores kundeservice på +31 (0)85 760 7108. Hvis du kontakter os inden kl. 14.00 på hverdage, er det altid muligt at ændre din ordre. Vi vil derefter undersøge mulighederne for en produktændring, en ekstra betaling for et alternativt produkt eller en annullering.

Hvis du har afgivet en ordre, men ikke har modtaget en bekræftelse, bedes du sende en e-mail til vores kundeservice på klantenservice@bigline.nl med angivelse af det navn, som ordren blev afgivet med, ordredatoen og ordrenummeret (hvis du har modtaget det). Vi kontakter dig med det samme!

Har du afgivet en ordre og ønsker at annullere den? Hvis det er tilfældet, bedes du kontakte vores kundeservice på telefon 085 760 7108. Normalt er ordrer afgivet før kl. 14.00 endnu ikke blevet behandlet og kan derfor annulleres. Hvis vi modtager din anmodning om annullering senere, er din ordre sandsynligvis allerede under forsendelsesprocessen. I dette tilfælde kan du nægte at få din ordre leveret via DHL ved døren. Forsendelsen returneres derefter automatisk til afsenderen. På den måde slipper du for at skulle returnere din ordre selv! Vil du gerne annullere din ordre inden for din 14-dages fortrydelsesperiode? Så vil vi opkræve returomkostningerne for produktet.


Blev dit produkt leveret med skader? Så sørger vi gerne for, at du får et nyt eller reservedele. Vi gør det gratis. Vil du gerne annullere din bestilling ved nærmere eftertanke? Derefter er returomkostningerne for egen regning. For cykler er disse returomkostninger 22,50 €. Disse returomkostninger omfatter transportomkostninger og omkostninger til at gøre produktet salgbart igen. Selv hvis du returnerer din cykel med den begrundelse, at den havde den forkerte størrelse, var forkert bestilt eller ikke var efter din smag, skal du selv betale returomkostningerne.