Er din ordre beskadiget eller ufuldstændig? Hvis det er tilfældet, vil vi gerne først undskylde over for dig. Det er naturligvis ikke hensigten! Send venligst en e-mail til klantenservice@bigline.nl med angivelse af dit ordrenummer og billeder af skaden. Vi vil med glæde hjælpe dig!
Garantibetingelserne for cykler varierer fra producent til producent og fra komponent til komponent. Vil du have flere oplysninger? Så tjek siden om /kwaliteit-en-garantie på vores cykler!
Ikke alle dele af en cykel er dækket af garantien. Desuden kræver producenterne ofte korrekt vedligeholdelse for at kunne gøre krav på garantien. Så læs producentens garantibetingelser omhyggeligt, og se vores side om vedligeholdelse for at få tips om vedligeholdelse af din cykel!
Bikefactory.dk er en online cykelbutik og har derfor ikke et værksted til at reparere din cykel. Er din reparation omfattet af garantien? Derefter sørger vi for, at din cykel bliver rapporteret til vores reparationspartner med henblik på reparation. Hvis du vil være berettiget til dette, bedes du sende en e-mail til vores kundeservice på klantenservice@bigline.nl med billeder af fejlen.
Hvis du anmelder en fabrikationsfejl til vores kundeservice inden for to uger efter købet, sørger vi naturligvis for, at den bliver udbedret, og vi kan bytte cyklen eller refundere dig for reparationen. Hvis din cykel er defekt, og det drejer sig om en roterende del eller en sliddele, er det din egen regning at betale for reparationen.
Det er meget irriterende, når batteriet på din elcykel går i stykker. Vi hjælper dig derfor gerne med dette så hurtigt som muligt! I tilfælde af et defekt batteri skal du sende en e-mail til klantenservice@bigline.nl med din købsfaktura, batteriets serienummer (dette starter med s/n og kan findes på batteriets bund eller forside) og en klar beskrivelse af de problemer, du oplever med batteriet (tænder displayet, oplades batteriet, hvad gør opladeren, når du tilslutter den). Du har to års producentgaranti på batteriet. Defekter, der skyldes vejrforhold (at lade det stå udenfor ved -10 grader eller oplade det i fuld sol ved +30 grader), at du selv åbner batteriet og at batteriet er dybt afladet, er udelukket fra garantien.
Hvis en elektrisk komponent er defekt, og denne defekt falder inden for garantien, bedes du kontakte vores kundeservice via e-mail: klantenservice@bigline.nl. Vi vil gerne have en klar beskrivelse af de problemer, du oplever, og hvordan de er opstået. Du bedes naturligvis medsende dine oplysninger (kvittering, faktura og varenummer), så vi kan hjælpe dig bedst muligt.
Rækkevidden på din elcykel afhænger af mange faktorer. Disse omfatter cyklens, motorens og batteriets tilstand, dækkenes tilstand, dæktryk, vægten på og/eller bag cyklen, indstilling af sadlen, pedalposition, batteriposition, vejrforhold og vejbelægningens tilstand.
Denne rækkeviddeberegner fra Bosch illustrerer, hvordan forskellige faktorer påvirker dit batteri. Beregneren er kun til illustration, og der kan ikke udledes nogen rettigheder af den.
Hvis du har mistanke om, at der er noget galt med batteriet på din elcykel, kan du sende det til os til vurdering. Kontakt venligst vores kundeservice via telefon eller e-mail. Vores testafdeling tester dit batteri og sender det om nødvendigt tilbage til leverandøren til yderligere undersøgelse. Bemærk: Et batteri må ifølge loven miste en vis procentdel af kapaciteten om året, og efter 5 år er de fleste Li-ion- og NiMH-batterier afskrevet.